Team Line

Sporty drużynowe

Social news

Szybki, prosty i przede wszystkim zdrowy przepis na śniadanie lub posiłek potreningowy :) Lista potrzebnych rzeczy: - 3 jajka - 50 g płatków owsianych - banan - jabłko - cynamon, kardamon - mleko Wykonanie: Wrzucamy jajka do miski, dodajemy 5 łyżek (ok 50 g) płatków owsianych, jednego banana, łyżeczkę cynamonu i kardamonu oraz odrobinę (ok 50 ml) mleka. Wszystko blendujemy na gładką masę (jeśli konsystencja nie jest jednolita to dodajemy więcej mleka/ jeśli zbyt rzadka- dodajemy płatków owsianych). Do zblendowanej masy dodajemy pokrojone drobno jabłko (lub inne owoce), mieszamy i smażymy w formie małych placków na rozgrzanej patelni (z dwóch stron). SMACZNEGO! :)
Kolejny piękny weekend! Czas na trening na świeżym powietrzu! :D 1. Skakanka 1 min 2. Plank 1 min 3. Squat jump 1 min 4. Pompki 1 min 5. Mountain climber 1 min Powtórz wszystko 4-5 razy! :D Daj znać w komentarzu jak Ci poszło! www.spokey.pl
×
Ta strona używa plików cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.